tirsdag den 13. november 2012

Kreativ cykel - og lidt julehumør...

Tjek lige denne cykel ud. Stødte på den, da jeg var på kursus i dag - den var helt fantastisk lækker at se på. Pyntet med hæklerier, strikkerier og broderier... Gid det var min "vinter"cykel



Julehumøret sniger sig ind på mig. Herhjemme tænker vi slet ikke på jul før mandens fødselsdag er "overstået" sidst i november. Kunne dog ikke dy mig - måtte simpelthen eje dette juletræ fra Bloomingville


Og så må et af julens mange projekter være, at lære at hækle. Har forsøgt at lære det flere gange, men falder tilbage til strikkeriet - nu VIL jeg lære det. Jeg vil nemlig lave sådan nogle her


1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne billedere(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et 3D ugle i puslespil(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-16.html

    SvarSlet